Nejčastěji kladené dotazy
Kdo se ptá, ten dostane odpověď :) Zde najdete některé vaše často kladené otázky. Pokud jste nenašli odpověď která Vás zajímá, prosím, KONTAKTUJTE NÁS. !
Je možne vrátit zboží bez udání důvodu?
Ano, zboží můžete vrátit i bez udání důvodu a to do 14 dnů od převzetí zásilky. Toto právo vyplývá z § 7, ods. 1 zákona č. 1 102/2014 Z.z., takže se nákupů u nás nemusíte vůbec obávat :)
Zboží je třeba vrátit ve stavu, v jakém Vám bylo doručeno t.z. nenošený, čistý, v původním obalu as visačkou. Ke zboží přibalte i fakturu, kterou jste měli v balíku u produktu (nebo její kopii) a formulář odstoupení od kupní smlouvy, ten lze vyplnit elektronicky (najdete v sekci Základní informace ---> Výměna/ vrácení zboží).
Když mi zboží nesedí dá se vyměnit?
Ano, zboží, které Vám velikostně, střihově nebo jiným způsobem nevyhovuje lze vyměnit do 14 dnů od převzetí zásilky. Poštovné při odesílání produktu hradíte na vlastní náklady. Vyměněné zboží Vám odešleme bez dalšího účtování za doručení.
Zboží je třeba vrátit ve stavu, v jakém Vám bylo doručeno t.z. nenošený, čistý, v původním obalu as visačkou. Ke zboží přibalte i fakturu, kterou jste měli v balíku u produktu (nebo její kopii) a formulář odstoupení od kupní smlouvy, ten lze vyplnit elektronicky (najdete v sekci Základní informace ---> Výměna/ vrácení zboží).
Jaká je doba doručení?
Doba doručení závisí na několika faktorech. Průměrná doba dodání je 3-6 pracovní dní nakolik odesíláme ze Slovenska.
1. prvním faktorem je probíhající akce. Během akce je zvýšeno množství objednávek, tehdy dochází k prodloužení doby expedování zboží. Ničeho se však nemusíte obávat, zboží Vám nepřijde až o měsíc, ale 1 až 2 dny později než je průměrná doba dodání :) Není to ovšem pravidlo, zboží se stále snažíme odeslat v co nejkratším čase.
2. Druhým faktorem může být chyba v systému. Uvedeme příklad. Krásná červená bunda je zobrazena na naší stránce a tváří se že je dostupná, ale ve skutečnosti je již vyprodána. V tomto případě se zboží ihned objednává u našeho dodavatele, abychom jej doplnily na náš sklad a odeslaly Vám jej co nejrychleji. Nemusíte mít obavy, zboží Vám nepřijde až o měsíc, ale 1 až 2 dny později než je průměrná doba dodání :)
Jaká je doba doručení po předání balíku kurýrovi?
Zboží které bylo odesláno a převzal ho kurýr je doručeno obvykle do tří pracovních dnů. O tomto procesu se dozvíte e-mailovou notifikaci a SMS od kurýrní společnosti. Může se stát, že během období jako jsou Vánoce může být balík doručen později, kvůli enormní vytíženosti kurýrní společnosti.
Jaká je cena poštovného?
Poštovné u nás stoji jen 110 Kč s DPH. K poštovnému neúčtujeme žádné další poplatky za balné a podobně. Doručení až k Vám domů zajišťuje kurýrní společnost GLS.
Jak a čím jsou chráněny mé osobní údaje.
Vaše osobní údaje a jejich ochrana jsou u nás na prvním místě spolu s vaší spokojeností při nákupech. Tyto citlivé údaje nám pomáhá zajistit SSL certifikát. Co to vlastně znamená?
SSL Certifikat: Digitální certifikáty jsou základním kamenem zabezpečení, poskytovaného protokoly SSL / TLS na internetu. Pomáhají šifrovat například spojení mezi uživatelským prohlížečem a serverem, kde dochází k výměně citlivých dat.
Druhou, stejně důležitou vlastností SSL protokolu je potvrzení pravosti serveru, se kterým komunikujeme. Jeho pravost nám pomáhají ověřit webové prohlížeče pomocí rozkliknutí "zámku" v adresním řádku, nebo výrazně zeleným zabarvením adresy při navštívení www stránek, zabezpečených EV certifikátem. Viz obrázek.
Jak postupovat při výměně nebo vrácení zboží.
Shrneme to v krátkosti. Jedním kliknutím ZDE Vás přesměrujeme na odkaz kde jsou všechny potřebné info.
Co když byly porušeny mé práva.
Pokud se domníváte že Vám byla upřena vaše práva nebo mate podezření že si neplníme všechny povinnosti v souladu se zákonem můžete o tom vyrozumět organ dozoru kterým je:
Orgán dozoru:
Inspektorát Slovenské obchodní inspekce,
se sídlem v Prešove pro Prešovský kraj, SLOVAKIA
Obrancov mieru 6
080 01 Prešov
odbor technické kontroly výrobků a ochrany spotřebitele
e-mail: pr@soi.sk
Jelikož v naší společnosti nepracují roboti, ale obyčejní lidé byli bychom vděční v případě nějakých nesrovnalostí, abyste se před tím než budete chtít kontaktovat inspektorát obrátili na nás. Mýlit se je lidské, proto si takové právo vyhrazujeme :) Protože se řídíme heslem „náš zákazník, náš pán“, všechno se snažíme řešit tak, aby byl náš zákazník vždy spokojen.
Namísto slov jsou tu recenze na FACEBOOKU a HEURECE